neao

Happy merry pausk

Publicerad 2010-04-03 14:40:20 i Vardag,

Springer omkring som en tok i huset och slänger ner alltmöjligt i resväskan, ska bli riktigt spännande att se vad som kommer med. Katten kanske?

I köket sitter x-tra släkten och mumsar på te och kaffe, ska joina snart - måste packa klart först. Tåget går 15.40 och innan dess måste jag hämta ut min piljett och p-piller för då har jag alla P:na.
  • Pass
  • Pengar
  • Piljett
  • P-piller
Nu insåg jag iofs att jag inte behöver ha passet med mig, jag ska till underbaraste Torekov och Joppe. Har saknat huset och alla underbara människor som finns där. Nu kom sommaren just ett stort kliv närmre.

Lovin it.

Kommentarer

Postat av: Teobeatrice

Publicerad 2011-07-13 08:22:13

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela