neao

Tävling - om neao själv får välja

Publicerad 2010-04-21 16:58:09 i Roligt,

Okej, jag vet att jag inte brukar göra sånt här med tävlingar och länkar mellan varandras bloggar och grejer. MEN. Nu var det några tjejer som kommenterade på ett av mina inlägg (angående hanna när hon skär sig i benet...) och när jag skulle gå in till dem och svara så såg jag dessa bilder på ett finfint armband som jag blev lite kär i.





Bilderna kommer från en blogg som heter sevenstyles och det är 7 stycken söta tjejer som bloggar om mode.
Armbandet kostar 70:- men jag är megapank! (fråga Jens, han vet) Så jag kände att detta var en fin grej om man skulle få chansen att vinna!
Ni kan själva vara med att tävla, klicka bara på någon av bilderna eller på länken, good luck!

Kommentarer

Postat av: sevens

Publicerad 2010-04-21 17:02:01

jaa, vi har inte bestämt oss än ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela