neao

Man blir trött av att kampanja.

Publicerad 2010-08-24 22:38:18 i Vardag,

Nu var det ju inte så att jag var inställd på att detta skulle vara enkelt. När jag kom hem och berättade hur det var upplagt och att vi skulle jobba 75 % fnös min mor av skratt (hon har nämligen gjort detta förut). Och visst hade hon rätt till viss del - det är extremt krävande. Inte så mycket fysiskt som psykiskt. Att jag fortfarande lyckas ta mig ur sängen snortidigt på morgonen och vara på expen oavsätt väder är jag imponerad över. Att jag trotts spöregn står i svart sparkdräkt och delar ut flygblad åt höger och vänster (mest höger). Nu vill jag sova, men ska träffa T innan hon åker iväg till Uppsala för att plugga och hon har inte kommit hem än..
Min spårvagn är framme på jobbet om 6 timmar. Awesome.

Och nu värvade jag precis en medlem till LUF Väst via Facebookchatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela