neao

En sjukt märklig stad.

Publicerad 2010-12-15 13:52:43 i Vardag,

På fyra timmar bytte Bryssel väder åtta gånger: allt ifrån molningt till extremt stora snöflingor. Idag satt jag på min näst sista franskalektion och har även betalat € 160 för tre veckor i januari vilket gjorde att jag blev väldigt glad när jag köpte en twix och fick tillbaka mer än jag betalade från början. Rolig maskin vi har på AF.

På fredag ska vi ta med oss traditionell mat från det landet vi kommer ifrån. Jag tror att det blir kötbullar och lingonsylt. Några andra förslag? Annars måste jag åka till IKEA i morgon för att köpa mat...

Ikväll är det avskedsmiddag för A som åker hem till Gotland foreva and she ain't nevva comin' back så det ska bli mysigt att träffa alla härliga au pairer och njuta lite innan vi skiljs åt inför julen.

C'est tout pour aujourd'hui.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela