neao

För övrigt så är det snorkallt i converse.

Publicerad 2010-12-01 19:23:26 i Vardag,

Wow, vilken dag! I morse var det kaos här hemma men jag lyckades få med båda barnen på bussen. Efter 2h30 i skolan kände jag mig helt degig i huvudet och det fanns ingen ork kvar what so ever. När klockan faktiskt slog tolv var vi inte färdiga med uppgiften så jag ursäktade mig för att hinna hem i tid för att kunna äta mat innan det var dags för hämtning vid skolbussen.

Av bussen trillade ett av två barn och jag inser att det andra här hemma hos en kompis. Jag och F traskar hem i den bitande kylan för att äta skorpor innan det var dags för veckans utflykt: to the chocolatestore! Det var ungefär 30 minuter på metron tillsammans med F och en miljon frågor. Allt ifrån varför jag inte hade termobyxor på mig eftersom att jag frös till ifall vi hade skrivit ett kontrakt och vad som stod i det och ifall jag trivdes.

För att förklara hur bid deal detta var för F så kan ni tänka er Bart Simpsons lycka den dagen skolan sprängs eller Stewie Griffin när han faktiskt lyckas döda Lois... ni fattar grejen? Att F får besöka en chokladaffär och få smaka på nästan vad han vill? Han var lyrisk, men uppförde sig förvånansvärt bra. Jag köpte choklad för € 71,50.

Nu har jag läst halva Stella och Sebastian som inte är en jätteklyschig bok, men det kommer säkert på slutet. Z, detta är inte en bok för dig.

Nu väntar lite allmänt slött facebookande och lite bloggdesign innan jag ska skypa med Goofy!
Peace out,

Kommentarer

Postat av: Ton Père

Publicerad 2010-12-01 21:05:38

mycket choklad, blir det!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-02 01:49:12

71,50€ ?!?!?! Är du galen kvinna?

Postat av: tu t'appelle?!

Publicerad 2010-12-02 13:10:30

massivs

Postat av: tändsticksflickan :)

Publicerad 2010-12-02 23:22:09

Men det är ju just den boken som är tokklychig i början och tar sig i slutet? Blir bara bättre och bättre. Njut av snön och chokladen!

Postat av: neao

Publicerad 2010-12-03 15:15:53

Jo det kanske du har rätt i... Asså första kapitlet är superklyschigt men sen gör de ju slut och är massa otrogna, inte jätteklyschigt? Har en tredjedel kvar så får se vart det bär. Jag njuter för fullt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela