neao

Hemmahahajagvann!

Publicerad 2010-12-22 14:41:01 i Roligt,

Uppe innan tuppen i morse för att duscha och tvätta håret. All packning fick jag dessutom med mig (tror jag) och planet var endast 15 minuter sent vilket kändes helt okej med tanke på att jag hade förväntat mig strandsittning. Här hemma har vi ätit hönekaka med julost och druckit varm o'boy till lunch och nu har vi i säkert en halvtimma försökt att få till ett fint julkort... det har gått sådär.



Det är jobbigt att vara seriös, men det är en bra egenskap.

Underligt nog så tycker jag att det känns jättebra att komma hem och bara slänga sig rätt in i allt Julstök (även om det mesta redan är gjort). Nu ska jag ta och städa lite på mitt rum, inte för att det är stökigt utan snarare för att jag vill!

Hörs senare,

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2010-12-22 20:11:39

Man måste ju älska de där ungarna!

Postat av: neao

Publicerad 2010-12-22 21:14:32

Ja, man måste väl det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela