neao

Julklapp?

Publicerad 2010-12-12 21:30:52 i Vardag,

Jag har nu skickat över önske-listan till Sverige (det frågades efter en) och jag måste inse att det var ganska svårt att komma på saker som jag vill ha och har hittat denna sjukt snygga klocka från George Jensen. Hoppas, hoppas!

I övrig så känner jag mig extremt smidig eftersom att jag vet att nästan hela min släkt läser min blogg så jag vet ju att meddelandet om denna klocka verkligen kommer att komma fram. Ibland är jag smart alltså...

Idag lyssnar vi på Joshua Radins album Simple times och undrar varför det senaste (the rock and the tide) inte finns på spotify?

För att lyssna på samma skit som jag, klicka här.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-13 00:36:19

ja va och kollade på deras klockor här i sydney och även om jag tidigare va helt såld på dem så va det lite av en besvikelse faktiskt. kanske tur det iofs med tanke på den där lilla lappen som hänger brevid och vilket meddelande den har till omvärlden.

Postat av: neao

Publicerad 2010-12-13 13:54:04

Du tänker så... det är därför jag önskar mig den. Men denna var inte så fruktansvärt dyr faktiskt. Inte som den du "vill ha" av mig. Vad tyckte du om denna då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela