neao

Underbara iskalla svinhala Göteborg.

Publicerad 2010-12-23 19:11:50 i Fotat,

Jag är pinsamt nöjd med mig själv, alla julklappar är klara och jag har hunnit träffa tre mycket eftertraktade vänner. En fika med T och G innan jag började ränna runt och leta efter de sista julklapparna. Jisses.

En mycket trevlig dag har det varit men jag har fortfarande inte förstått att det är julafton i morgon. Det påminner mig om något annat som jag hade svårt att förstå, också det var i juletid, men för två år sedan.

Nu är jag helt klar med ALLA julklapparna, även om jag inte är lika nöjd med det jag ger bort i år som jag var förra året så är jag klart nöjd med inslagningarna. Har blivit inspirerad av min goda vän och storasyster T.

Nu ska jag hjälpa pappa med middagen (för fem minuter sedan).
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela