neao

Nytt häng, där blir det franska på torsdagarna i fortsättningen. Eller hur, F?

Publicerad 2010-12-10 13:55:54 i Kreativitet,

Ledsen att göra er besvikna, men jag kan inte komma på vad det var jag skulle skriva. Så istället kan jag ju berätta att jag valde att sova ut igår. Jag sov jättelänge enligt mig men när jag vaknade så kände jag mig totalt utvilad och då var klockan bara elva. Halv två mötte jag (läs skulle jag möta) F på det svenska cafét Blomqvist, ett mysigt ställe just för att det är så nostalgiskt alltihop.

Mycket mösigt. Sedan plingade det till i mobilen med informationen att barnen skulle hämtas från bussen idag och inte i kyrkan som vanligt. Vilket betydde att de dessutom skulle hämtas enånhalvtimma tidigare än vanligt och det var slutet på den fikan.

Kvällen bjöd på en promenad med JM som är på besök med övrga i LUF: s FS och senare blev det öl på Delirium och en amoklöpande iPod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela