neao

Oh that's funny. AOH, THAT'S funny.

Publicerad 2010-12-11 17:49:29 i Roligt,

Jag gillar partylivet i Bryssel. Igår var det födelsedagsfest och det var norrmän och en norska från NATO-huset, svenska au pairer från trakten och tre lokals. En härlig blandning.

Kvällen till ära testade jag något nytt: mittbena. Jag har länge varit ganska rädd för detta fenomen men fick sjukt mycket komplimanger under kvällen. Jag såg tydligen ut som om jag var en bloggerska, mer sofistikerad och äldre. Jag tror att benan kommer få vara kvar där, i mitten.

Det festades först hemma hos en av norrmännen och sedan åkte merparten vidare till en klubb som heter soho. Den var så där. Dock är det ju alltid så att det blir vad man gör det till så vi gick loss och dansade i flera timmar.

Vid femtiden på morgonen lämnade vi klubben för att ta taxi hem. Jag gick och köpte en handbörjare för att det tog så lång tid men då kommer ju bilen så klart. Så vad gör jag? Lägger burgaren i handväskan så klart! En sjukt god burgare med sjukt mycket majonäs på!

Kommentarer

Postat av: susanna

Publicerad 2010-12-13 15:09:13

jaaa! skitsnyggt!

Postat av: neao

Publicerad 2010-12-13 19:00:47

Taack! Känner mig sypher snygg och får massa komplimanger ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela