neao

Ce matin, j'ai été le meilleur.

Publicerad 2010-12-06 17:43:22 i Vardag,

Igår blev jag introducerad till glee och det var ju inte bra. Nu har jag plötsligt en till serie som jag vill titta på.. Och för mycket tv-tittande är inte så himla bra, då går man ju miste om andra saker här i livet som att diska och hänga tvätt. Och så kan vi ju inte ha det!

I morse när det var dags att gå till franskakursen ville jag inte. Jag låg i min säng väldigt länge och väldigt vaken, det var inte det att jag var trött som var problemet så jag kunde inte förstå varför det var så svårt att gå upp? Efter många inre debatter med mig själv kom jag till slut iväg till kursen och tur var väl det! Jag har aldrig haft så lätt för mig (inom temat "franska") och idag flöt det bara på. Jag förstod allting som sades och mer än så: jag pratade på av bara farten, det var som att jag alltid har kunnat franska. Mycket spännande känsla.

När jag kom hem åt jag lunch och bestämde mig för att köra yoga i morgon istället när jag inte har något annat viktigt att göra och så skypade jag med Jens i nästan två timmar istället vilket var mycket mysigt.

Jag längtar efter att få sova med dig igen.

Kommentarer

Postat av: Tändsticksflickan

Publicerad 2010-12-09 00:00:58

Åh! Den där förnöjda minen! Usch vad jag hatar den! Han är så låångtråkig då!!

Postat av: neao

Publicerad 2010-12-09 15:30:53

Hahaha, själv tycker jag om den rätt mycket...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela