neao

Vad är det som blir större och större ju mer man tar bort?

Publicerad 2010-12-08 20:22:16 i Vardag,

Oftast när jag inte är så träningsmotiverad så låter jag bli. De gånger som jag lyckas få mig att byta om och sätta igäng ändå, då är jag nöjd med mig själv och då brukar även träningslusten komma smygandes.

Nu var det verkligen inte så. Jag var ombytt, mattan framplockad, instruktionsvideon igång och övningarna börjat. Trots det så gick det bara inte. Det enda jag ville göra var att pumpa några armhävningar, tvinga fram några situps och koka mig en kopp te och mysa ner i sängen med Will Lavenders blind lydnad. Så det var precis vad jag gjorde.

Nu ska jag ta mig några chokladbitar och titta på Band of Brothers (eller glee) för det är faktikst den 8:e december idag och jag har inte lekt julkalender på flera dagar. Så det så.

Åh, så jekla irriterande: jag vet att jag hade något mer att skriva men kan för mitt liv inte komma på vad det var... Titta in i morgon så kanske det ploppat upp igen.

God natt!

Kommentarer

Postat av: björn

Publicerad 2010-12-10 03:20:25

saknaden

Postat av: neao

Publicerad 2010-12-10 13:20:48

björn - me like it. Ditt svar var mycket bättre än det jag hade.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela