neao

Zapp.

Publicerad 2010-12-31 00:51:03 i Vardag,

Nyårsafton. Redan.

Det var inte så här jag hade tänkt fira in det nya året, det var långt ifrån så här jag trodde att det skulle se ut nu för ett år sedan. Dock är det så att det inte finns mycket annat att göra än att acceptera läget och göra det bästa man kan utifrån det.

Efter en j*vla massa bök och stök fram och tillbaka är det nu fastställt att jag kommer att äta middag hemma hos Goofy i morgon med vänner som jag umgicks med för cirka tre år sedan, jag tror att det kommer att bli en toppenkväll och längtar lite efter att få ta på mig min glitterklänning...

Puss, god natt!
PS. om det är någon som undrar över rubriken till detta inlägg så är det för att jag har tittat på Harry Potter idag med mina bröder. Voldermort är egentligen tvärtuff och missförstådd. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela