neao

En kvinnas avskrivna är en kvinnas nyblivna

Publicerad 2010-02-17 20:31:40 i Roligt,

Dagen började med att jag grät i sömnen - creepy, hade drömt något sjukt obehaligt. När jag väl kom upp ur sängen (klockan var halv tolv) gick jag ned i köket och mötte ett tomt hus. Familjen har nu åkt iväg till sthlm vilket betyder tomt hus tills på lördag förmiddag, härligt! Det finns inte många saker som går upp emot ett eget hus/lägenhet. Sen är det ju klart att det blir tomt och ensamt efter ett tag men några dagar så här är ju helt perfekt!

Vid tvåtiden var jag hemma hos Udden och fick ärva lite kläder av henne, voîla:

En bad ass t-shirt och söt svart klänning.


En till bad ass t-shirt och en grå jättesöt klänning.


Lila linne på Linnea


Paljettglitterlinne! Najsnajs (och storasyrran i bakgrunden...)


Blå tröja och en sexy svart klänning.

Efter att jag fick massa kläder åkte vi ned på stan ch köpte kläder och skor. Smaskens! Jag köpte en svart spetströja som me likes a lot och pumps med platå och stilettklack, mums! Har fotat mig i dem men nu har kamerabatteriet dött så ni får se dem någon annan gång!

Nu kom Joppe hem, dags för mys!
Puss på er, hoppas ni har en lika bra lillördag som jag!
Vad mycket utropstecken det blev!!
!!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-02-21 20:28:58

hahah jag ser fucking creepy ut på den bilden!!!

Postat av: neao

Publicerad 2010-02-21 20:36:11

hmm.. jo asså du har ju sett bättre ut ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela