neao

Favorit i repris

Publicerad 2010-02-26 14:30:01 i Vardag,

Jag är sjuk. Usch usch usch, vad jag är sjuk. Feber, ont i kroppen, jättetunga ögonlock och min hals - fy helvete, prata är inte kul och det är ändå en av mina specialiteter! Livet är hårt och orättvist just nu.

Det positiva i att vara hemma och sjuk två dagar i rad är att man hinner skriva klart inlämningen som ska in om cirkus 30 minuter. Nu har jag bara rubriken kvar - det viktigaste typ - och sen ska jag läsa igenom den och omformulera alla "vi gjorde", "man kan" o.s.v.

Igår var jag helt ensam hemma efter ett misslyckat försök att fixa mitt visum till Kina, man behöver tydligen pengar... - idiot! Så det blev hem och pluggpluggplugg och nudlar till lunch. Blivit någon slag ritual som sjukmat.

Gårdagens lunch.

Idag ska jag dock äta pad thai - helt okej det också. Varför denna lyx? Jo, jag lyckades smitta brorsan så pappa har varit iväg och handlat mat åt oss. Score!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela