neao

HLR på väldigt låg nivå

Publicerad 2010-02-04 15:09:55 i Vardag,

... framför allt så är det väldigt svårt att rädda någon som är död. Det gäller även dissekerade lam. Vi tittade med stora ögon, vissa höll för näsa och mun medan andra opererade in njure, lever och koagulerat blod i en lunga - Julia duktig!
Jag tog en hel del bilder och filmade även när Yousef blåste upp lungorna - är man lättfascinerad så är man.
Jag lovar att jag ska lägg upp bilderna när jag kommer hem (troligtvis så gör jag det imon dock) för nu ska jag iväg på Skolkonferens och sedan till Sticky för att titta på Selsius när de spelar - KOM DIT!!
Med tanke på att det kan finnas en del äckelmagade så ska jag lösa detta på något bra sätt, hoppas jag. I värsta fall bara med en stor varningstext...
Nu måste jag springa iväg!
Peace,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela