neao

Lite lektioner men fullt upp ändå

Publicerad 2010-02-23 15:22:18 i Vardag,

I morse var det väldigt svårt att gå upp. Alltså, väldigt väldigt svårt att gå upp. Efter flera försök och znoosningar à la 50 minuter så lyckades jag ta mig ut den varma sköna sängen och begav mig ut i den bitande kylan mot biotekniklektionen. Väl där var det ju inte lika farligt och efter ett massa ritandes med kritor kom vi fram till att barn nummer 2 inte var helsyskon med de andra tre. (Oh, noes!)

Efter biotekniken var det dags för biologin där min lärare var väldigt nöjd med sig själv idag, well done! Som A sa, "Det var som att han stod och klappade sig själv på axeln där framme... 'Åh vad bra du är'". Utöver det fick jag faktiskt gjort hela läxan på lektionen och det känns jeeevligt bra för det är massa som ska göras nu i veckan, psajko!

Har lust att bara mysa ned mig i soffan med härliga vänner och titta på någon bra film just nu, men det känns inte som att det kommer hända på ett tag tyvärr.

Fan. Jag hade något mer att säga...

Juste! Jag har vaccinerat mig mot Hepatit A och B nu - också kallat gulsot - inför resan till Kina. Känns lite i armen, men svinissprutan var värre! Vilken egentligen bara säger mer om denna sprutan. Jag ska ta en till dagen innan jag åker, för jag är ute i sista laget, och sedan en gång till om sex månader så är jag skyddad livet ut. Kalas!

Och ååh! En sak till! Hade besöksrekord för denna bloggen i förrgår! Hehe, 80 pers, hemsk roligt. Många utav Diskobitches läsare, för jag fick mig en länk därifrån, trevligt trevligt, det tackar vi för!

Och nu ska jag plocka fram biotekniken för det är (har säkert sagt det innan) inlämning på fredag och det skulle vara ytterst förträffligt om jag kunde få ett MVG på detta. Det hade suttit fint.

09-01-13
- Är vi lika?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela