neao

Mellan skolan och sovandet har jag nu lyckats ta mig tid att le.

Publicerad 2010-02-10 18:56:15 i Vardag,

Idag har varit en hyfsat kreativ skoldag. Jag har jobbat på bra med matten, inte somnat på religionen, debatterat som en galning på lunchrasten och fattat tycke för lärarkandidaten i filosofi. Han var go' gubbe, blundade mycket medan han pratade och hade alltid roliga jämförelser. De närmsta sex veckorna kommer kanske att vara lite roligare trots allt.

Efter skolan gick jag med Joppe på stan då han köpte en snygg, slimfitt (höhö) skjorta från Slipsknuten och ett par jeans från NK herrtrend. Efter sammanlagt 2,5 timmar traskade vi vidare bort mot domkykan och Macforum för att hämta ut biljetter till Nöjesguiden och Göteborgspriset 2009. Förfest på Parken den 19:e feb klockan 18.30 - 21.30 då fortsätter festen på Trädgår'n och håller på fram till klockan 4.00 - vääärt! Och det blir "dagen-efter-kröket" eftersom det är sportlovsparty den 18:e, även det på parken! Mer info om sportlovsparty här *kllllick*



Nu sitter jag hemma och har inga fler utsäkter längre, så det är väl dags att börja plugga nu då... Blärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela