neao

My apologies

Publicerad 2010-02-12 10:57:08 i Vardag,

Ber om ursäkt för det hemskt tråkiga inlägget igår, men det hade inte hänt så mycket och på kvällen blev det fult upp av ingenting.

Jag var tränare igår och efteråt satte jag mig på spårvagnen och kände mig lätt misshandlad. Jag hade fått en spark i huvudet/ansiktet/under hakan och bet mig i tungan så det kom blooooood. Två av tjejerna krockade på något sätt och satt och grät sista halvtimman, nästan alla fick ont i handlederna för att vi började träna på flickisar, det var en jevligt lyckad träning.

Väl hemma hos Joppe blev det skrivande av projekt för hans del och filosofi för hans del. Tro det eller ej, men kommer seriöst att klara av denna veckan med alla inlämningar, och jag har inte ens fått panik än! Jag är lite awesome ändå. - note: gör ppt till projektarbetet!

Kvällens planer ser ut som följande att det blir tv-kväll med Jens och Aron, härligt!

Torekov, Dagshög, 4:e aug 2009

Hörde av Tott igår, trevligt, trevligt. Hon bad om hjälp om hur man laddar upp bilder på bloggen och jag förstår inte problemet för hon har laddat upp förut...? Jaja, ska väl ge mig in på det sen också, men nu måste jag åka till skolan.

Kommentarer

Postat av: Tott

Publicerad 2010-02-13 18:36:08

Men aaah! Jag menade ju film, skrev jag inte det?

Forresten, riktigt snygg bild den dar, bra fotograf eller?

Klanningen kommer bli toppenfin! Bild pa tyget?

Puss!

Postat av: neao

Publicerad 2010-02-14 10:22:18

Haha, nope du skrev bild :) men film måste du ladda upp typ på youtube eller liknande för att sedan bädda in den i inlägget serru.



Ja en jävla masterfotogropher! Men klickar man på bilden så kommer man till din blogg ^^ så det är inte helt utan källhänvisning.



Tror också att klänningen blir kanon! nu ska jag börja klippa ut mönstret, tyg ej köpt!



Du är saknad, puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela