neao

En kväll på Sejdeln som slutar med ett brutet löfte.

Publicerad 2010-02-14 10:51:35 i Fest,

Eftersom en bild säger mer än 1000 ord ska jag låta bilderna tala för sig själva. Här är sitter vi då alltså på Sejdeln på andra lång.











Det pussades en massa alla hjärtans dag-pussar där inne, delvis på varandra och delvis på ölglas. SJÄLVKLART har vi en film från även denna utgång, men den skall nog redigeras lite först *host* med tanke på första meningen i detta stycke...

Aaanyway... När klockan närmade sig två var det stängningsdags för Sejdeln och vi drog därifrån. Jag har ingen aning om hur det hände men vi gick till BLVD. Jag är så ledsen, jag bröt mitt löfte om att jag aldrig skulle gå dit igen, jag mår så dåligt så dåligt. Men det var inte så att vi betalade, vi kom in helt gratis, hängde inte av oss i garderoben, köpte inget i baren så det var billigt i alla fall. Dock spelades det 21, har väl haft ett hum om hur det funkat innan men det var först nu jag fattade det och det är ett roligt spel tycker jag. Jakob vann en jevla massa pengar den kvällen, men man vet ju aldrig när man ska sluta, right?

Sammanfattningsvis var det en jevligt trevlig kväll och filmen kommer upp senare såklart!

Puss och pisk!

Kommentarer

Postat av: Leia ♥

Publicerad 2010-02-14 11:23:02

Ha en mysig alla hjärtans dag! :)

Postat av: Josephine

Publicerad 2010-02-14 14:59:44

allt bra idag ? :)

Postat av: Amis

Publicerad 2010-02-14 16:30:15

Hej,



Vill du vara med och tävla om ett egendesignat armband? Ta i sådana fall en koll på min sida.



Ha det gott !

Postat av: Linus

Publicerad 2010-02-14 22:35:32

boulevard är hemskt. gött att ni slapp betala iaf.

jag har hittat till din blogg med, häftigt va?

Postat av: Leia ♥

Publicerad 2010-02-15 14:33:46

Kul med bilder. :)

Postat av: h

Publicerad 2010-02-15 15:15:19

jag fattar inte hur vi inte kunde se varandra på blvd, jag var ju också där då?

Postat av: neao

Publicerad 2010-02-15 21:05:21

Japp, Linus, BLVD är sämst.

H, vi var som sagt bara vid spelborden, du kickade väl ass på dansgolvet!



Tack Leia!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela