neao

Vad ser ni för typsnitt på rubrikerna?

Publicerad 2010-02-11 10:39:19 i Vardag,

Nu när jag sitter i skolan och leker lite på "Kårens" dator insåg jag att typsnittet på alla mina rubriker är Times New Roman, hur spaceat är det på en skala? Hemma på min dator (har vista) så är det ett typsnitt som heter Centry Gothic och det är det typsnittet ni kan se i headern och typsnittet på det lilla n:et jag alltid avslutar mina inlägg med.

Det knäppa med det är att jag inte kan byta bort Times New Roman mot någonting annat. Inget funkar!
Så nu undrar jag; vad ser ni för typsnitt på rubrikerna?
Ps. Shit vilket intetsägande inlägg...

Pps. Det är ju bra ifall man kan stava till rätt typsnitt också *host* nu funkar det iaf...

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2010-02-13 15:57:50

jag ser century typsnittet ^^

Postat av: neao

Publicerad 2010-02-13 16:13:06

åh så schöönt. har fått det att funka nu då :)

Postat av: JOSEPHINE

Publicerad 2010-02-14 06:17:40

Century Gothic och jag har en mac-dator :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela