neao

Askalas!

Publicerad 2010-01-17 20:13:13 i Roligt,

Barndomsvännen Per fyllde 18 år igår så hela familjen var där för att gratta honom. Jag fick i uppdrag att slå in både födelsedagspresenten och den försenade julklappen. Jag tog detta uppdrag på yttersta allvar.

När jag gick ned i källaren för att hämta upp papper och snören fick jag syn på det bruna, trädliknande pappret och tänkte: "Tove." - The Master of Pyssel och Fixardrottningen själv, och blev genast inspirerad. See for yourselves:

Maha, jag är bra! Men ändå ganska mycket copycat...

Senare på kvällen styrdes stegen mot RioRio där det var mycket go stämning och härligt folk. Note: Du har astma, dansa då inte mitt framför rökmaskinen.


Ps. Ja kan störa mig så onödigt mycket när folk bara skriver massa interna grejer. Btw, 1964...

Kommentarer

Postat av: Jkb

Publicerad 2010-01-20 00:40:15

Fina paket!

Postat av: master of pyssel och fixardrottningen sjalv

Publicerad 2010-01-21 20:22:35

tackar for komplinganen. sitter och myser lite for mig sjalv har i mexico. notera, inte med mig sjalv utan for mig sjalv.

gott att platserna var bra, jag var lite orolig att ni skulle sitta helt off for jag bokade ju sa klart inte i tid.

imorn ar det sista dagen i skolan for min del. lycka med posten!

Postat av: neao

Publicerad 2010-01-21 21:16:25

Du lyckas då alltid. Jag reagerade inte över det roliga i formuleringen förens du klargjorde det.

Åhå! Jag har läst allt om'et, du - ni - är så duktiga som faktiskt läser en kurs när ni är iväg så där. Men saknar dig. Kom hem snart :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela