neao

Bland rych och pych.

Publicerad 2010-01-26 19:44:08 i Roligt,

Efter en ytterst oproduktiv dag i skolan begedde vi tjejor oss in till Nordstan för att luncha på Paprika. Humoristiskt nog så var Paprikas paprika inte god idag. Jag fnissade lite.

När vi hade ätit upp åkte vi mot järntorget för att prova balklänningar(!). Jessy och Julia blev riktigt fina och personligen tycker jag att de kunde ha köpt dem direkt. Fast det klart, jag klandrar dem inte för att de vill prova på flera klänningar!


När ni tittat klart på deras fina klänningar tycker jag ni kan ta er en titt på Frida i bakgrunden också.



Hela den här kollektionen hade så sjukt snygga klädningar med vackra ryggar. Jag och Frida blev väldigt inspirerade då vi båda ska sy våra - i den mån det går - själva.

Jag har dessutom skissat upp en till variant på min egna balklänning:

Vilken tycker ni är snyggast av dem jag gjort?

Jag kunde ju inte låta bli att pröva när jag väl var i detta hav av glitter och paljetter.

Den är nattsvart och det läskiga nedtill är i chockrosa. Alltså, verkligen chockrosa!

Nu ska jag ringa min bardomskompis mamma - oj vad det känns långsökt när man skriver det så - och fråga henne om hon vill vara med och sy. Sen ska jag äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela