neao

Framsteg med både Polhemskåren och bloggen.

Publicerad 2010-01-28 22:36:00 i Vardag,

Igår hade majoriteten av styrelsen möte. Det gick på cirkus 7 minuter och vi fick fram rätt mycket trotts det pressade tidsschemat;
  • Kårhoodies kommer snart ut och förhoppningsvis ska vi fixa till några riktigt sjysta färger som kontrast till skolans vanliga mainstreemfärger.
  • Vi taggar dessutom upp för fler roliga events och fler tillfällen att köpa medlemskort.
  • På nästa årsmöte (tilltänkt att äga rum i April) är tyvärr bara medlemmar i Polhemskåren välkomna, men frukta ej - det kostar bara 10 kronor.
  • Snart är det dags att söka nya medlemmar till styrelsen. Om du är intresserad är det bara att skriva namn, klass och telefonnummer på en lapp och lägga i Elevrådets skåp på tredje våningen.
Men nog med skolrelaterad information. Nu sitter jag och har - ÄNTLIGEN - lyckats fixa till menyn igen!! Nu är det bara typsnittet på mitt "Dagens tips" som skall fixas också... men det gör jag nog imon, för då är jag LEEDIG! Jag säger bara det, trean är huuuur chill som hellst. Typ. Jag har inte så mycket lektioner men ganska mycket som ska jobbas med hemma. Jag kanske borde jobba med det...? Ja. Men imon.


Que Pasa den 23 januari.

Blev så mycket mer taggad till att blogga igen nu när jag har fixat menyn! Me likes it long time.

Kommentarer

Postat av: Heteru Hanna?

Publicerad 2010-01-28 23:15:24

Bara för det går bra för er... PFFF

Postat av: neao

Publicerad 2010-01-29 11:57:21

men ni verkar ändå ha fler grejer som händer. Till mitt försvar säger jag då att vi är nystartade så... up yours (a)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela