neao

Hemmagym!

Publicerad 2010-01-06 16:16:51 i Vardag,

Helloes helloes! Nu är jag hemma igen och har faktiskt tränat! (omfg!!) Det är lite pinsamt, men jag är helt slut. HELT SLUT!!

Träningspasset:

Armarna är helt slut, kan knappt skriva. Och visst var det armhävningarna som var jobbigast, alltid så. Det är alltid armarna som är värst. Nu ska jag bara se till att hålla igång träningen också. Om jag inte har lagt ut nått inlägg om att jag tränat på fredag/lördag så får ni säga till mig! Jag gör detta för att bli bra i ryggen igen. Kanske så småningom bli av med astman också. Min kropps utseende och mina "kurvor" (HA HA, kurvor! e nästan platt xP) är jag helt och hållet nöjd med, så det är inte därför jag tränar!

Puss puss,
längtar efter träningsverken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela