neao

Öppet hus på Polhem

Publicerad 2010-01-16 16:36:42 i Vardag,

Jag är helt utmattad, har stått och pratat om Polhem och nollningen i många timmar nu. Jens sov här i natt efter en utekväll som alla andra och då brukar det bli svårt att gå upp. Och av någon anledning var det även svårt att gå upp idag också, det var ju lördag!

Jag kom upp efter att tag när jag insåg att vi skulle bli sena. Vanligt tycker jag inte att det är jättehemskt att bli lite sen, men när jag själv har tvingat dit alla andra en stund innan 10 och jag själv inte var där förens kvart över får man lite dåligt samvete. Så det stressades på med kläder (för min del, Jens låg kvar i sängen lite till) och då hittade Jens kameran...

J: "Åh vad fin hållning du har älskling."
...men jag är i alla fall brun! For some reason.

Nu är jag äntligen hemma igen efter att ha snackat bort min röst - även om det var roligt på Öppet hus, det är det alltid - så känner jag: Aaah, najs. Fast sen kom jag på att jag skulle plugga biologi och då var det inte lika najs längre... Tro det eller ej, men jag lyckades faktiskt somna i boken! Det såg ut så här:

När jag vaknade fnissade jag till och var bara tvungen att ta kort på det. Trotts somnandet har jag ändå lyckats läsa 10 sidor i boken, det är mycket men inte tillräckligt så jag ska väl ta och sätta mig med boken igen. Suck.

Puss!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-01-17 20:29:24

jag använder photoshop darling. har jag sagt att du e väldigt sexig btw?

Postat av: neao

Publicerad 2010-01-17 20:41:16

åhå, sånt fint fint alltså? oh yes you have, thank you. man har ju sina stunder...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela