neao

Produktiv som fan.

Publicerad 2010-01-28 11:02:10 i Vardag,

Onsdagen var som vanligt ganska jobbig med både Religion och Filosofi. Som om inte det räckte så lyckades vädret ändra sig rätt grovt under lunchrasten; snö, regn, snö igen och sedan hagel. Jag, Anton och Axel hamnade i en djup diskution om vad man kallar ett hagel för. Om man jämför med regn och regndroppar så blir det hagel och... hagelbollar? Disskutionen fortskred tills Anton (som bara ville kalla det för hagel) frågade mig:

"Vad är det på marken?"
"Snö." svarade jag. Och Axel skrattade.
"Höhö, very true." Anton gav sig.



Jag har börjat få svårt att koncentrera mig på lektionerna och har nu hittat ett sätt som funkar. Medan jag (faktiskt) lyssnar och tar in den mesta av informationen sitter jag och skissar. Ni ska se Antons biologiblock...

Puss, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för skolan
11.02

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela