neao

En dag på stan

Publicerad 2010-06-04 22:47:27 i Roligt,

Efter samtalet med M insåg jag att jag hade helt sjukt mycket att fixa innan torsdag. Jag måste köpa en massa nya kläder, storsommarstäda mitt rum och min garderob, tvätta en jefflans massa kläder som jag ska ha med mig ned och välja ut trevliga böcker som jag ska läsa.


Detta är vad jag har skrapat ihop idag. Väldigt nöjd faktiskt, men har inte kollat på kvittona än och jag ska nog inte göra det heller. Jag har vandrat runt med T i hela fem timmar idag, eller ja, vi har suttit och fikat lite också, men ändå - fem timmar på stan! Det var längesedan jag gjorde något sådant.

Nu börjar jag känna mig stressad inför allt jag ska hinna med innan jag åker ner. Ska väl sätta fart nu.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela