neao

Helt okej.

Publicerad 2010-06-02 23:05:12 i Roligt,

Än så länge klarar jag av att vara hemma/strö omkring hela dagarna i ända utan att bry sig eller ha något viktigt att göra. Inget dåligt samvete som ligger och tynger ner mina axlar... Jag tror att jag klarar av det här!

Nu har vi alla fyra tagit studenten och igår gjorde minstingen det och det är väl först nu som det börjar bli riktigt verkligt. Vi ser äldre ut nu (vilket är bra för det har ju fan gått 6 jävla år...) men bara för att man är äldre behöver man inte bete sig äldre...

Idag var jag och Jens hemma hos Abbe och solade och lekte med hans kamera - mycket roligt! Stop-motion som hamnar på facebook snart, check it out.

Nu ska jag lägga mig och sova. I morgon ska jag städa hela huset och sola också kanske..

Kommentarer

Postat av: StalkarN^

Publicerad 2010-06-03 22:50:25

kan du inte uppdatera lite oftare? jag tänker mig typ kissie-style liksom (dock är hon en bitch haha) men seriöst, uppdatera oftare Linnea;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela