neao

Longboard - äntligen!

Publicerad 2010-06-08 12:13:39 i Fotat,

Igår åkte jag och Jens hem till Axel och kidnappade hans gamla bräda. Den är "min på obestämd tid", alltså tills jag köper en egen typ.


Min nya kompis ska självklart med mig till Torekov! Och under tiden ska jag lära mig vad det är jag har...

Efter det tog jag ännu en till runda på stan och köpte cykelbyxor, jeansshorts och träningsbyxor med en klarblå sport-bh till, ska man träna ska man vara snygg när man gör det!

Idag var jag på Friskvårdscenter och fick ström pumpad genom mina ryggmuskler. Tom, som han heter, var chockad och blev lite frustrerad när min muskelknut inte släppte. Han hittade spänningar som jag inte hade känt av innan och fy f**n vad ont det gjorde när han tryckte ut dem.

Tom sa att det är viktigt att jag får avslappning i musklerna och att jag sträcker ut musklerna som sitter mellan revbenen i ryggen (?!). Helst vill han att jag ska komma tillbaka nästa vecka för en till behandling, men det blir nog väldigt svårt. Dock ska han till Torekov och spela golf i sommar så om jag har tur...

Kommentarer

Postat av: Annie Lyn

Publicerad 2010-06-08 18:58:43

LONGBOARD (Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela