neao

Sista studenten!

Publicerad 2010-06-09 14:34:04 i Vardag,

Idag ska jag gå på de sista studentskivorna för i år: Emilia och Edvin som tar studenten från Hulebäck och Rudebeck. Klockan fyra ska jag vara hemma hos Emilia och gratta henne en stund innan jag åker hem till Edvin för att grattulera honom också. Dock är jag inte klar här hemma med städning och packning, men jag tror att om jag bara gör mig klar för festligheterna så kan jag städa undan resten och packa klart ikväll när jag är hemkommen - det får med andra ord inte bli en alltför sen kväll. Vill inte åka hem själv.

Så nu ska jag hoppa in i duschen och bara lugna ner mig några kilo. Glöm inte hämta ut tågbiljetten.
Detta blir sista blogginlägget i Göteborg på ett bra tag, lovar att säga till när det händer något!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela