neao

Svar på tal

Publicerad 2010-06-04 13:50:31 i Roligt,


Jag börjar känna lite press på mig här. Jag gör (nästan) så gott jag kan angående bloggningen och för tillfället så är det ju så himla mycket mer lockande att vara utomhus och sola än att sitta inne och skriva på datorn.

Ett härligt exempel på det var igår när vi var i slottskogen ett stort longboardgäng och satt och njöt i solen med god dricka och härliga samtal. På kvällen gick vi till Kontiki och lyssnade på lite livemusik. Natten slutade med super mario och knappast någon sömn då J ramlat några gånger och blödde från alla möjliga ställen.. Stackarn, jag var rädd för att ens nudda honom.

Jag fick precis ett samtal från min chef, Marita, och hon berättade för mig att jag skulle jobba från 12.00 nu på torsdag fram tills första veckan i Augusti... Ingen festival för mig i sommar, tyvärr. Nu hoppas jag bara att Jens får jobb annars är det inte lika roligt. Hade hoppats att vi skulle få denna sommaren tillsammans innan han åker. Får se hur det blir.

Nu ska jag ner på stan och shoppa för jag vill det.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela