neao

Mest komplexa tal... "på hela världen!"

Publicerad 2010-03-09 20:08:12 i Vardag,

Idag - eller nu - har jag ont i huvudet. Massvis med ont i huvudet. Jag borde ha pluggat så himla mycket mer än vad jag har gjort, eller ja, jag borde ha pluggat annat än vad jag har pluggat om man säger så. För jag har faktiskt pluggat. Saken är den att det går ut över allt annat också, till exempel mina småbarn i gymnastiken - jag har inte varit där på snart tre veckor och nu ska jag vara borta i två. Enligt A, 6 år är jag "Den bästaste förken på hela världen!!" och ett enormt smile. 

För tillfället vill jag bara spy på komplexa tal och frasen "please klick" som bara ekar i huvudet på mig. Jag ska vara i skolan 07.15 imorgon - det är fan inte ens okej! Jag måste ta bussen som går 06.50 (!!), fattar ni? Det är så jävla tidigt att det på riktigt är äckligt.

Nu ska jag bara skriva ihop stödlappar inför imorgon och sen ska jag ta ett yoga pass, duscha och sen sova ända tills 06.30 och gå dirket på bussen. Eller borde man sminka sig imon när man ska ha webkonverens med Shanghai? Jaa, kanske...

Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela