neao

Seriously

Publicerad 2010-03-29 19:37:04 i Fotat,

Nu har jag varit hemma i Sverige i hela två dygn, och det är först nu som jag har pallrat mitt ärsel in på bloggen. I'm sorry for that, men jag har inte pallat. Jag känner en sån himla press på att skriva ner allt som hände i Kina och blaha blaha, men fattar ni att det blir som att skriva två projektarbeten? Och inte för att vara bitter (för det har jag lagt bakom mig nu...) men det känns jävligt onödigt att skriva två effin arbeten. Och inse fakta, det som vi tyckte var roligast behövde verkligen upplevas på plats, no offence.

Men jag ska ju självklart briefa er om hur det var. Självklart. Trots att jag egentligen bara vill att ni ska ställa precisa frågor, ex: "Vad var det äckligaste du åt?" inte: "Hur var det?" hajjarni?












Det får räcka tills vidare. Har en hel del sköna bilder kvar - tog 300 stycken - och dessutom lite fina filmer som kommer komma upp så småningom. För ni vill väl inte ha allt godis på en gång?

zài jiàn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela