neao

Bäss?

Publicerad 2010-05-05 20:58:50 i Vardag,

Jag har suttit hemma med feber hela dagen och bara skrivit projektarbete. Det ska in om tre timmar och 1 minut (ungefär). Jag är inte helt klar och jag känner bara att jag vill sätta mig med ett gäng härliga kompisar och dricka en kall öl - åh vad det hade varit gott! Jag förtjänar det, ok?

Mitt i pluggandet kom Jens hit för att skryta lite om att han hade körtkort och sedan ägnade han sin tid i sängen med flera historiaböcker blandat med: "Jag gillar de där shortsen." Jag drog av mig shortsen, slängde dem på honom och tog på mig pyjamasbyxor istället. Då blev han tyst, ett tag i alla fall. Tack för hjälpen :)

Löfte till mig själv: Om jag blir klar i rimlig tid så får jag åka till Cheers.
Det är helt sjukt vad det är synd om mig alltså... Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela