neao

Bloggtorka

Publicerad 2010-05-07 13:52:19 i Vardag,

Oj, jag är verkligen dålig just nu. Bloggar jättesällan och det jag skriver är långt ifrån intressant. Som detta:

Nu sitter jag i biblioteket på Lindholmen i "laptophörnan" som seriöst är ett bord sågat på diagonalen så att man sitter med näsan in i hörnet av rummet - mysigt. Anywho, bordet som jag sitter vid är i vanlig barhöjd så jag sitter på en barstol medan bordet vippar fram och tillbaka när jag skriver. Det är lite irriterande.

Ikväll ska jag på spelkväll hemma hos familjen A - det är färgtema och jag är med i lag grön. Jag insåg i morse att jag inte har några gröna kläder, så jag lånade en skjorta med korta ärmar av paps. Jag ser faktiskt rätt cool ut, även om ärmarna går ned till armbågarna på mig.

Nu ska jag skriva klart historiafördjupningen och sedan skall jag köpa lime, partyhattar och hämta upp ett pannband hemma...
Bringing it in China!
Kina var väldigt roligt. S pluggade diffekvationer och jag lockade håret och klädde ut mig. Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela