neao

Clara med C

Publicerad 2010-05-14 22:40:47 i Roligt,

Jag är helt slut i kroppen. Helt slut. Budypump är något av det mest djävulska jag har varit med om! Men det var en go känsla att känna att man har tagit sig igenom ett riktigt jävla träningspass igen för första gången på länge.

Efter hamburgare och glass - som jag inte tålde - tillsammans med J på stan innan han åkte till Prag åkte jag och mamma hem till det senaste tillskottet i släkten, Clara.

Hon är så underbart söt, det var nästintill omöjligt att slita blicken från henne - tre dagar gammal och pytteliten. Det kommer bli en bra höst om det blir så att jag blir kvar i Göteborg.

Det blev ingen utgång ikväll utan en härlig hemmakväll med mina bröder - dock i omgångar, de har inte vistats i samma rum förens nu när jag gick därifrån. Weird.

Nej, nu ska jag ta och göra klart fysiken och sedan ska jag läsa Sofies värld. Åh, jag kräktes just lite på insidan!
Good night everybody,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela