neao

En jobbhelg i underbara Torekov.

Publicerad 2010-05-30 23:11:15 i Roligt,

Efter fredagens spelning utförd av mitt favoritband sov jag hemma hos Jens och vi hade en helt underbar kväll tillsammans på morgonen åkte vi till Torekov.

Bara så att ni vet så är det ytterst krävande att jobba i kiosk. Jag har sålt så många glassar och wienerbröd att jag känner ett stort "anti" för tillfället. Dock tycker jag att det är ett roligt jobb för det är mer varierande än man kan tro och jag lär mig väldigt fort, bara priserna som är svåra att komma ihåg...

När jag kom hem från jobbet vid 19.00 på kvällen hade Jens gjort middag åt mig - han är underbar, jag är bortskämd och vi har väldigt roligt tillsammans.

Det var jättegott och vi hade sjukt roligt med citronen och olika kryddor när vi hade ätit klart. Plötsligt smakade det inte jättegott längre men jävlar vad vi skrattade. Det är så skönt att kunna umgås på riktigt, han är min bästa vän. Fast med förmåner till skillnad från S...

Bilresan hem var underhållande då vi lyssnade på Robert Brobergs låtar och sjöng med. Vi blev båda två uppfostrade med dessa underbara texter och det är först nu som man insett hur sexistiska de är och vilken fantastisk förmåga Broberg har att leka med orden.

Jordgubbar och choklad med auto-drive och fulkörning, det var en rolig hemresa.

Nu ska jag sova, natti.

Kommentarer

Postat av: Bror

Publicerad 2010-05-30 23:50:46

Fulkörning låter ju jättebra...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela