neao

Bevakade hotell på 2:a långgatan.

Publicerad 2010-11-08 21:10:34 i Vardag,



Nu när jag är tillbaka för att hålla ett öga på barnen i familjen här så taggade jag till med en skållhet dusch i morse. Det hjälpte, genast blev jag pigg och positiv så jag drog på mig bekväma kläder och taggade till inför en omgång Monopoly - the gothenburg version. Wow, de borde ha döpt spelet så istället, det låter ju så sjukt mycket coolare!

Anywho. Först spelade alla tre barnen (mig inräknat) men när en kompis kom över var M som bortblåst och jag och F fortsatte själva. Det var mycket jämt och vi var båda snorrika men sedan fick jag en elrälning på 46 000 svenska kronor och jag skulle betala till F för han ägde Göteborgs Energi. Helt inte okej. Jag fick ihop 32 000-ish och då hade jag inget kvar så jag gav upp.

Det bästa med detta jobbet är att när man säger att det är läggdags så är klockan 20:00 och har man inget att göra så kan man gå och lägga sig själv också. Men det gör jag bara i smyg så det är det ingen som får veta. Nu ropar min bok på mig, simma lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela