neao

Biobiobio.

Publicerad 2010-11-29 23:45:00 i Roligt,

Det blev Harry Potter. Väldigt bra film tycker jag och det var mycket roligt att se den tillsammans med F och H idag, mest eftersom att F är sjuktligt allergisk mot klyschor och "chick flicks" så blev vissa scener roliga på ett helt annat sätt.

Bästa scenen enligt mig var när Harry och Ginny stod i köket och småhånglade, George smyger förbi i bakgrunden med en tandborste i munnen för att sedan stå lutad mot diskbänken, tittandes på dem med en kaffekopp i handen och tandborsten i örat. Jag skrattade så att jag grät. På riktigt.

Och om jag ska vara lite mer seriös så var den bästa scenen när alla dricker polyjuiceposion och förvandlas till en massa Harrys. Att se Daniel Radcliff knäppa upp sin BH samtidigt som han säger: "Don't look at me Bill, I'm hideous." Oslagbart.

Kommentarer

Postat av: S A N N A S . R U M

Publicerad 2010-11-30 12:43:44

Håller helt med om den scenen.

Här ser ju tom felton (han heter så va?) ut som tony irving f.ö ;P

Postat av: neao

Publicerad 2010-11-30 15:23:04

Hahaha, mycket sant faktiskt! Tony Erving here comes Tom Felton ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela