neao

Det kliar i fingrarna.

Publicerad 2010-11-27 15:02:38 i Kreativitet,

I nästan tre timmar har jag nu pillat med designen på min blogg. Det är småsaker så som placeringen av rubrikerna i menyn till höger, språket när man ska lämna en kommentar och dessutom länkar med bilder till några andra läsvärda bloggar. Om ni tittar noga så ser ni även att det tillkommit en länk i varje inlägg som gör så att man hamnar högst upp igen (smart om man har scrollat ner en bit). Jag tycker att det är superkul att hålla på med koder och sådant, nu saknar jag bara kunskaper i bildredigering. Och ett redigeringsprogram.

Nu sitter jag och äter makaroner med chilisås och väntar på att solen ska flytta sig några meter till så att det blir snyggt ljus genom träden, då ska jag ut och fota! Nu ska jag hoppa in i duschen och kanske fortsätta på min skiss som jag började på igår.

Nu tog pastan slut och jag är fortfarande hungrig. Damn it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela