neao

Det slutade ju inte efter Gray's Anatomy heller.

Publicerad 2010-11-15 12:21:17 i Vardag,

Efter att jag hade tittat färdigt på GA igår så började jag Skypa med Goofy. Det blev flera samtal under nattens gång (mitt Internet krånglade lite) och totallt så pratade vi i tre timmar om allt mellan himmel och jord. Vi pratade om jobb, framtiden och väldigt mycket om dåtiden och hur dåtiden påverkat oss så att hamnade där vi sitter nu.

Det var väldigt roligt och mycket mysigt att prata i "telefon" som vi gjorde förr i tiden - för tre år sedan. Och samtidigt väldigt härligt att veta att vi hela tiden har funnits där för varandra och att vi har en tendes att höra av oss när den andre behöver det.
Kärlek till dig.

När mitt Internet dog för sista gången vid tjugoövertre kröp jag ned i sängen och började läsa Mina Hemligheter av Sophie Kinsella. Plötsligt var klockan 04:43 och det värkte i ögonen av sömn. Nu är klockan 12:23 och jag taggar till med lite makaroner i tomatsås, ett stort glas äpplejouice och ännu ett (läs: några) avsnitt av GA. Sedan ska jag tvätta.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-15 13:51:32

älskling hur stavar du juice?

Postat av: neao

Publicerad 2010-11-15 17:05:35

fan... jag har alltid haft jättesvårt att stava till det :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela