neao

Effektivisering är Göteborg, inte Bryssel.

Publicerad 2010-11-06 23:52:51 i Reflektioner,

Statistiken på min blogg har ökat med 300 % sedan jag flyttade till Bryssel. Jag skriver mycket mera regelbundet och har varit duktig med att lägga ut bilder. Om man ska se till min bloggs bästa så borde jag ha flyttat för länge sedan.

I Bryssel har jag tagit 187 bilder och det under en månads tid. Dessa nio dagar som jag varit hemma i Göteborg har jag pressat ned avtryckaren 343 gånger och laddat ur batteriet. Jag är imponerad av mig själv och min effektivitet, så varför åka tillbaka till Europas huvudstad a.k.a "U-landet" för att börja spela patiens på datorn och rita flera teckningar? Jo för att jag trivs jävligt bra där borta och förhoppningsvis så kommer jag hitta fler personer och mer spännande platser att fotografera i nästa del av min period i Bryssel. Del II.

Nu ska jag borsta tänderna och plocka fram min senaste bok (mmm syftningsfel). Otrohet, droger och sprängande åtrå - en riktig rysre. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela