neao

Hur tänkte du när du lade äggen längst ner i kassen?

Publicerad 2010-11-10 15:59:58 i Mat,

Jag har kommit på en sak: om man har svårt att somna på kvällen så har man även svårt att vakna på morgonen. JAG VET! Ibland är jag så himla smart.

När jag väl hade tagit mig upp ur sängen och ätit upp de sista flingorna (endast flingor) begav jag mig till affären och köpte mat för € 33,00 eller ja, 7,99 gick till en hårborste eftersom att jag glömde den hemma i Göteborg.

Och när jag gjorde lunch åt mig använde jag till och med ugnen och gjorde sallad till mig själv. Jag är supernöjd och har tjänat in några vuxenpoäng idag. Nu ska jag till tvättmaskinen för att ta tag i nästa "vuxenprojekt".

Efter lunchen mös jag ned mig i min säng och läste Dead until dark tills jag kom på att jag skulle hämta barnen vid bussen och inte hade en susning om vad klockan var. Lite panik, men jag hade gott om tid. Nu har vi ritat färdigt för idag och tittar istället på Kenny Starfighter-serien. Big like.

Kommentarer

Postat av: Askzahra

Publicerad 2010-12-12 20:38:13

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela