neao

Sex timmar senare.

Publicerad 2010-11-15 00:46:00 i Vardag,

Jag har resonerat mig fram till att eftersom att jag gick och lade mig halv nio igår (i och för sig för att läsa bok i över en timma) så är det okej att vara uppe längre idag. Så nu har jag tittat på två avsnitt av How I meet your mother och fyra avsnitt Grays Anatomy. Jag kan - precis som min kära mamma - bli en hel del emotionell när jag tittar på GA och det blev jag så klart idag där jag sitter ensam på mitt rum när klockan närmar sig ett på morgonen. Men det är sjukt bra serie och ibland mår man bra av att gråta.

Så nu sitter jag här, färdiggråten och känner sömnen komma krypande medan jag chattar med A. Han har till skillnad från mig precis gått upp eftersom att där är klockan 11:00. Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela