neao

Jag har lärt mig koka ris!

Publicerad 2010-11-18 14:32:24 i Vardag,

Vampyrerna har stigit mig åt huvudet. I natt drömde jag att jag umgicks med Edward och Alice Cullen. Eller nej, det är inte helt sant. Det var inte jag som i nea, utan det var jag som i Bella Swan. Jag var alltså inte mig själv i drömmen utan jag var Bella. Nu var det dock flera dagar sedan jag tittade på New Moon och likaså ett flera dagar sedan jag läste ut Dead until Dark, men detaljerna i respektive vampyrtolkning blandades ihop i drömmen och det var mycket förvirrande. Oavsätt så var det en helt okej dröm. Att själv få uppleva ett sådant fantasyäventyr var väldigt spännande och exalterande.

För övrigt har jag har kommit på vad jag ska önska mig i julklapp av mina bröder: två enorma påsar med godis från 4-gott! De får väldigt gärna köpas precis innan avfärden till Bryssel så jag kan få med mig massa färskt lösviktsgodis tillbaka hit.

Nu ska jag titta på HIMYM och ikväll tror jag att det blir en och annan vinare hemma hos E. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela