neao

Jag tror att det handlar om inställningen.

Publicerad 2010-11-30 14:46:54 i Reflektioner,

Igår hade jag en fin diskussion med Jens angående mina träningsvanor och att jag är sjuk med (för) jämna mellanrum.

n: duu
n: hear me out now
J: go ahead
n: när jag är frisk och tar tag i att träna ordentligt så blir jag sjuk. då slutar jag träna så att jag kan bli frisk. när jag ÄR frisk så tränar jag igen och klara några få gånger, sen blir jag sjuk IGEN! det är en ond cirkel.
J: men det är som kondition.
n: funderar på att inte sluta träna utan istället gå upp och ned i trappan 5 gånger (det blir 350 trappsteg)
J: ju mer du tränar, desto längre tar det innan du blir sjuk
J: bara att det är sjukt jobbigt att träna på de viset
n: absolut. men det får man kanske göra ändå?
n: jag måste ju inte gå till friskis där jag halvt dör på kuppen när jag ger allt och är frisk
J: eller så tränar du när du är sjuk
n: mmm härlig meningsbyggnad
n: det var ju det jag skrev?
J: jag förstod inte ens vad du sa
n: summan: att även om jag blir sjuk (ej feber dock) så borde jag fortsätta träna lite grand.
J: ja precis
J: lite och lätt
n: bra, då var vi överrens
n: se till att jag gör det nu är du snäll ;)
J: sska försöka
n: så du har gymmat idag, det har inte jag. då blir det styrka ikväll innan middagen
n: hur tränade du förra veckna?
J: hur jag tränade? jag vet inte ritkigt
n: nej asså, hiur många gånger
J: 4 tror jag
n: ok
n: mitt mål blir 4 denna veckan då
n: eller nej, tre.

Kommentarer

Postat av: S A N N A S . R U M

Publicerad 2010-11-30 15:45:49

Sv; ja, jag tror det är bra! Jag får som mest 6800 kr i månaden, som minst typ 5800 eller något sådant. Det blir 120-150 pund i veckan, och standard är typ 80-100, så jag kan leva med att städ a lite (;



Har du det bra? (:



Jag tyckte den var supergrym, vad tyckte du? (:

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-30 19:15:15

Ni är verkligen sjukt söta tillsammans!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela