neao

Jag är nog världsbäst på att diska.

Publicerad 2010-10-07 20:59:58 i Vardag,

Jag hade riktigt rolig igår med tre au pairtjejer som bor här i Bryssel. En av dem bor bara två gator härifrån så jag har en känsla av att jag kommer se och höra mycket av henne. Det blev ingen superutgång utan snarare mingel på ett gratisjippo. När festen väl kom igång vad det dags för oss att lämna stället ifall vi skulle hinna med sista metron hem och det skulle vi. Kul var det i alla fall och jag hoppas att jag träffar dem imorgon igen!

Mitt finfina kök med väldigt lite mat i kyl och skafferi, men sånt är livet när man är fattig student. Fast det där är ju inte riktigt sant - jag studerar ju faktiskt inte. Än. Den mesta av min fritid går till att göra det här:

Jag har blivit kung på kungen.

Men det är ju faktiskt inte det enda jag gör, mycket tid går åt att komma i ordning med fläng hit och dit på stan för att knyta ihop de olika stadsdelarna. Och i morgon ska jag köra ett yogapass! Eller nej förresten det gör så sjukt ont i biholorna - det blir vanlig styrka och balansträning för ryggen på pinne. Och det lät väl inte alls konstigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela