neao

Jävla Bryssel.

Publicerad 2010-10-18 21:40:12 i Vardag,

Då har jag alltså gått lite smått vilse för andra gången. Idag skulle jag ju som jag nämde igår ta mig till Friskis för att träna. Det slutade med att jag var duktigt generad efter att ha gått förbi ett ungomdsgäng för fjärde gången och helt sonika hoppade på en buss för att snabbt ta mig därifrån.

När jag kom hem efter att irrat runt i 40 minuter så gjorde jag styrka på sovrumsgolvet, det är inte ett träningspass, men det funkar det också.

Och nu har jag alltså äntligen skrivi in mig på Alliance Francais och börjar alltså skolan igen den 22:a november. Stört. Och jag ska läsa franska... Frivilligt. Där på kontoret tog mina pengar slut så jag kunde inte köpa med mig någon mjölk från Nostalgibutiken. En tår i ögat där.

I morgon ska jag alltså tillbaka till Schuman och så får jag inte glömma köpa frimärken!

Ska jag klippa av det? Slinga det mörkare eller ljusare? Har bokat tid hos frisören men har ingen aning om vad jag ska göra med det...

Natti,

Kommentarer

Postat av: Hejhej

Publicerad 2010-10-20 22:53:08

De är jttefint som de är nu ! Färgen är supersnygh !! :)

Postat av: neao

Publicerad 2010-10-21 10:17:47

tackar, även om det inte syns på bilden så är det riktigt slitet så jag behöver verkligen klippa det - i alla fall toppa det i så fall. Men funderar på att klippa snedlugg...?

Postat av: Hejhej

Publicerad 2010-10-21 20:07:11

Ja snedlugg låter jättefint !! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela