neao

Bu.

Publicerad 2010-10-31 16:38:41 i Fest,

Det är mycket svårt att upprätthålla bloggnadet när jag är hemma i Göteborg igen. Varför? För att jag är så himla poppis att jag träffar vänner och familj hela tiden, så jag har liksom inte tid med bloggen. Så Morten, nu vet du varför.

Igår var jag på Halloweenfest hemma hos Eddie utklädd till en misshandlad hemmafru. En av killarna där kom fram till mig och tittade på mitt sår som jag hade i pannan:
- Snyggt sår!
- Vilket sår? frågade jag med uppspärrade ögon och lyfte handen mot pannan.
- Va?! Skojar du med mig, du blöder ju! Säger han med en viss panik i rösten.
Jag ler mot honom.
- Fan vad du är elak. säger han och går.

Det här med att se äcklig och läskig ut är något jag har väldigt lätt för.

Efteråt stack vi vidare till trädgårn och dansade och drack drinkar tills de stängde. Klockan 03:00 är jag fortfarande inte färdigdansad! En mycket lyckad kväll var det! Och ja mamma, SDS - men det var så värt det!

Kommentarer

Postat av: h

Publicerad 2010-11-01 13:34:59

Linnea, dem stängde fyra ;)

Postat av: neao

Publicerad 2010-11-01 16:06:23

Det beror väl på hur man ser det, omställd tid var det klockan tre ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela